بای ذنب قتلت 1 .... کاروان گیلانی که به عشق مولایش حسین علیه السلام.....مطلب ارسالی ازبهدان
 
مخاطب شناسی
این وبلاگ بصورت گروهی در راستای تحقیق و پژوهش در زمینه مخاطب شناسی فعالیت می نماید

گناه خانم شهیده زینب دقیقی همسر روحانی جانباز چه بود ؟ که باید در جلوی چشمان همسرش به خون غوطه ور می شد؟ همسر جانباز بودن گناهش بود یا زیارت بارگاه حسین علیه السلام ؟

 به چه جرمی جوان 13 ساله شهید سید محمدعلی فلاح عباسی با آن روح لطیف و مظلومانه اش باید در خشم انفجار پاره پاره شود؟

 آیا این ثمره دموکراسی اهدایی غرب به ملت مظلوم عراق و مردم منطقه نیست ؟

آی ابر جنایتکاران جهان ، آی آمریکای جنایتکار ، صهیونیست های غاصب ، انگلیس خبیث و خون آشام ، سازمانهای بین المللی حقوق به اصطلاح بشر چه پاسخی برای این جنایت دارید؟

سازمانهای جاسوسی دنیا آی همه آنهایی که دستتان به خون مظلومان آغشته است قطعا پاسخ این جنایت را دریافت خواهید کرد. آزادگان جهان ، مستضعفین عالم ، مسلمانان جهان ، مردم بیدار و آگاه اسلامی نوید قرآن استقامت و ایستادگی در مقابل زورگویان و جنایت کاران  ، پیروزی است که فرمود  قالو ربناالله ثم الستقامو 2 درود و رحمت خدا بر استقامت و پایداری تان .

شهادت فرزندانتان مبارک باد .

خانواده های معظم شهدا ، پرواز ملکوتی این عزیزان روح و جان دوباره به امت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و به خانواده هایشان داده است .

تهنیت باد براین عظمت و بزرگی که شهدا ((  عند ربهم یرزقون ))3 اند و خانواده ها سرافراز و عزت مند در درگاه خداوند متعال و امت اسلامی مفتخر بوجود چنین فرزندانی هستند .

 تعزیت باد بر این فراق و جدایی از بهترین ها

 از خداوند رحمان و رحیم برای بازماندگان همسران فرزندان پدران مادران و بستگان شهدا درخواست اجر و صبر می نمائیم.

نظرعلی علیزاده 19/8/90

سوره تکویر آیه 9

سوره فصلت آیه 30

سوره آل عمران آیه 169

 

با سلام از پیام جنابعالی متشکرم. باید عرض کنم که شهادت لیاقت می خواهد همراه با آمادگی و سعادت.

 این عزیزان زائران کربلا لایق شهادت بودند.... سردار شهید هدایت درویشوند با اخلاص خود در کارها که با دل و جان رضای خدا را می طلبید و در کنارش رضای بندگان خدا را، ایثارگر شهیده فاطمه دقیقی که افتخار خادمی جانباز سرافراز حاج محمد حسن حسن زاده فومنی را داشت و هر بار که به منزلش زنگ می زدیم و سراغ حاج آقا را می گرفتیم سراسیمه می شد که نکند حال حاج آقا بد شده باشد و حتی لحظه شهادتش تنها نگرانی اش حال همسر جانبازش بود،  سید محمدعلی فلاح عباسی نوجوان 13 ساله ای که همیشه آرزوی شهادت داشت و با آن همه رفتار و کردار پسندیده و دوست داشتنی انگار می دانست شهید می شود و به والدین عزیزش می گفت وقتی من شهید شدم اسم مدرسه ای را به نام من بگذارید... . جانباز سرافراز شهید زنده حاج آقا حسن زاده با آن وضعیت جسمانی در این جنایت بزرگ بار دیگر مجروح گردید و در بیمارستان بستریست، یقینا با آن روح مطمئن  و حالی که دارند برایشان اجری عظیم و صبری جزیل پیش خداست.

جا دارد این پرواز عاشقانه و خالصانه را خدمت تمامی بازماندگان عزیز و امت شهید پرور استان گیلان تبریک و تهنیت عرض کنم و از خدا می خواهم توفیق دهد تا شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم.

ا. غ 19/8/90

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ مخاطب شناسی خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مخاطب شناسی و آدرس mokhatabshenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 32604
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->